DEN TJUGOTREDJE


började denna lördag med en trip till Kviberg med mamma och pappa. där spelade Gabriella beachvolleyboll-turnering och vi hann se henne spela en match. därefter väntade Kvibergs marknad, det kändes verkligen som att man var utomlands. allt från stulna datorskärmar till schampoo och kött såldes och det var faktiskt lite roligt. sedan väntade lunch på ett het fantastiskt arabiskt ställe. 

efter utflykten begav sig jag och Gabriella till gymmet där lite kondition + ett armpass väntade. sedan fixade vi oss för att åka ut till Helena i Kullavik där min första kräftskiva vankades. hade en fantastiskt trevlig kväll med underbar mat, världens bästa människor och en jävla massa skratt. 

jag bar byxor från Second Female och linne från MQ (mitt från ZARA är på språng) 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket gym tränar du på?

2014-08-24 @ 16:22:21

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0