NÄST SISTA DAGEN


så börjar mina veckor gå mot sitt slut. kan faktiskt inte riktigt greppa om att jag åker hem imorgon och att jag aldrig kommer se många av mina konfirmander igen (förutom på lördag då själva konfirmationsdagen är) kommer sakna alla så otroligt mycket men samtidigt ska det bli riktigt skönt att komma hem. då blir det tillbaka till rutinerna med nyttigt ätande, träning, skola och självklart en bättre bloggning. funderar på att köpa en kamera så att både kvalitén på bloggen (vars design ska ändras) och bilderna förbättras! idag är schemat totalt fullspäckat, har verkligen inte en enda ledig minut på dagen. kommer somna så otroligt gott ikväll. 

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0