det är massa vår!

hej alla,
kommer inte skriva så mycket,ska ut på altanen och sola,och läsa i min nya favoritbok.
Räcker det om jag älskar dig? heter den,rekommenderar den varmt,<3
occ appråpå varmt,hur skönt är det inte ute?!
hoppas det blir samma väder imon,för då fyller jag ju år!
kommer bli en superbra dag känner jag på mig,och jag hoppas det verkligen.
idag i skolan var det att såga,iallafall på tröslöjden,
men det brukar man ju göra,jag har slipat massa också.
och det hjälpte sebbe mig med,tack så mycket,det var sjukt skönt ska du veta.
och ni undrar ju säkert vad jag gör,och det vet jag inte själv riktigt..
någon slags blomkrusgrejsimojs,fast just nu är det bara massa pinnar och plankor åt alla håll..
menmen,jag började ju idag , och jag kan ju inte trolla..
men nman får hoppas att det blir klart innan sommarlovet,
för det är bara 8 veckor kvar,asnajs!
nu ska jag gå och sola,
puss

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0