förlåt..

tjaa <3

sorry för den dåliga uppdateringen brudar och schtekarkillar,
orkade inte uppdatera igår,var inte riktigt på humör.
menmen , igår var jag iallafall på stan med elsa,niki,nathalie,isak,jamie anton,vilma och mona.
det var sjukt kul,fast typ inga affärer var öppna eftersom det var söndag och påskdagen..
vi gick in på kicks
,och där typ attackerade alla anton med smink,
så han var typ blå och rosa när vi gick,haha!
innnan det var vi på Mc Donalds,jamie och isak gjorde sjukt äckliga saker.
först så skulle jamie dricka upp sin dressing med sugrör,sjukt jävla äckligt!
sen så hälde alla typ glass och läsk o pommes frites på den,ussch,
och så skulle isak dricka upp ketchup i ett sugrör,blev så sjukt äcklad!
har ni fått mycket godis i påsk?
jag fick typ inget alls..
så jag blev värsta besviken.
ni vet ju vilken godisnarkoman jag är!
och min brorsa tjatar alltid om att jag äter för mycket sötsaker,men det är ju inte hans problem? :(
jag tränar ju ändå bort det..!
så det är seeegt.
chattade med felix och john igår,dom blev sociala efter ett tag,men sen blev dom sjukt osociala för dom skulle äta,
och då hade jag det sjukt tråkigt.
o så sa pappa till mig att jag skulle stänga av,så blev jag arg.
men jag ska iaf träffa dom imon, (y)
idag ska jag nog träffa Elsa och David :)
nu ska jag äta frukost,
pusshej <3



Kommentarer
Postat av: jonas

jag åt upp mitt påskägg igår :(

2010-04-05 @ 11:32:18
URL: http://jonassen.blogg.se/
Postat av: jonas

svar: iofs. så är det rätt coolt att vara en nolifer, jag är en ibland alltså!

2010-04-05 @ 11:51:38
URL: http://jonassen.blogg.se/
Postat av: klara

svar : haha , du såg ju inte vad det var vi gjorde,och jag kan säga dig att det var sjukt nolifrigt (jag är grym på att komparera)

jag har fortfarande kvar litelite godis,men det är bara dom äckliga kvar..

2010-04-05 @ 12:26:41

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0