fredag

hej alla,

kände att jag kunde uppdatera,
har ändå inget bättre för mig än att chatta med felix.
idag så var jag iaf på Frölunda Torg med Rebecka, Sara O och Danne.
mycket trevligt.
fast vi var inte där länge, typ 1 timma eller nåt sånt.
och jag känner verkligen att jag behöver en jeansjacka!
det är så fruktansvärt snyggt!
om jag inte får en på onsdag köper jag en egen,vare sig mamma vill eller inte!
hoppas man får nåt najs på onsdag,fyller ju år,jag blir tonåring..
det måste ju vara nåt stort eller? ;)
men sen efter frölunda torg så gick vi , och danne bjöd mig på en glass,tack så mycket danne <3
och när vi gick,så höll danne på att spanka oss,busigt!
men sen så sa rebecka att vi skulle hem till danne,men då hade han inte några nycklar..
så i gick till en gunga ist,och där var vi i typ 3 timmar,sen började jag frysa alldeles för mycket!
så det var ju inte alls särskilt bra.
jag måste bara skriva det här..
för det är knäppt!
felix shoppar för 6000 i månaden,och för dom pengarna skulle han kunna åka till indien eller nåt annat chillat place,
och han sa att det inte var värt det, (:O)
konstiga sak,
jag skulle göra allt för att åka tillbaks till Indien,jag vet att jag inte var så positiv till det i början,
men shitt va fräckt det var där,en helt annan värld.
nu orkar jag inte skriva mer,puss<3






Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0