glad påsk!

glad påsk alla! <3
dagen började med att vi gick ner till bussen och sen hoppade vi av vid Linnéplatsen. :)
vi var i Slottskogen lite och kollade på sälarna o så..och på pingvinerna.
men jag tycker så synd om dom , när dom är i det lilla huset.
för det luktar bajs och det är sjukt litet och smutsigt..
men jag njöööööt av vädret idag!
och det var inte bara jag som gjorde det tror jag? ;)
jag mötte iallafall upp Nicole vid Ica Effkå , sen så gick vi runt lite.
så gick vi till en lekplats , och där gungade vi och så lärde jag henne ett "trick" på en sån där stång (y)
och så gick vi till The Red Lion , för vi trodde att dom andra skulle vara där.
men det var dom ju såklart inte..
så ringde jag mamma och hon sa att dom hade gått vidare.
så då åkte jag o Nicole hem till mig.
på Konsum på hemvägen köpte vi glass.
jag köpte en piggelin och Nicole en twister
o så letade vi påskägg och gjorde lunch.
vi hittade alla påskägg faktiskt :D
till lunch blev det makaroner och falukorv, simpelt men gött! :D
och det bästa var att vi satt ute och åt,sjukt najs <3
sen tog vi lite kort ,
nu pallar vi inte blogga mer (H)
pusshej <3





Kommentarer
Postat av: NICOLE

älskar dig gumman.

dom här 5 åren har varit grymma.

DU är grym!

mst träffas mer?

kontakten försvann när du bytte trupp..

jag saknar & älskar dej enormt.

du är bäst älskling.

bästbästbäst.

i love you.

2010-04-03 @ 21:32:37
URL: http://nicoleflohr.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0