hahah jag dör :D

Magistern till klassen:
- I morgon är det årets viktigaste prov och jag accepterar inga ursäkter för att inte vara med!
Möjligen en kärnkraftsolycka,
svår personlig skada eller nära anhörigs bortgång!
Hela klassen nickar instämmande,
utom klassens lustigkurre som frågar:
- Men om jag skulle komma i morron, fullständigt utmattad p.g.a. intensiv sexuell aktivitet då?
Magistern ler sitt vänligaste leende och svarar:...
- Då antar jag att du får skriva med andra handen.


hej förresten :)
har typ inte gjort nånting idag,
förutom att jag skule ha träffat felix och john på stan.
men när jag väl var i brunnsparken och ringde dom så hade dom inte åkt en,
och så undrade jag om vi skulle träffas eller inte.
men så klickade nån mig,
vet inte om det var felix eller john..
jaja,whatever..
vad har alla gjort idag?
fast jag har ju en anledning att vara inne,det är ju skitväder ute :(
jag hatar't , nån annan?
efter träningen idag ska jag till den bästa bruden på jorden,
hon som jag älskar allra mest!
vi kommer ha det bäst!
nu ska jag packa lite mer,hihi!
pusspuss




Kommentarer
Postat av: NICOLE

HAHA XD<3

2010-04-06 @ 15:51:31
URL: http://nicoleflohr.blogg.se/
Postat av: victor

mycket bra;D<3

2010-04-06 @ 16:06:31

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0