jag har verkligen ingenting att göra..

tjaaa allaa,

jag kan börja med att säga att dagen har varit skitseg i allmänhet,
eller jag var seg iallafall..
allt började på franskan..
karin började skriva upp nästa veckas glosor.
och jag skriver ner dom precis som alla andra.
sen sitter jag och väntar,och tänker varför det inte händer nåt?
så tränar jag lite mer på glosorna.
så kommer Karin och tar in glosböckerna,
och då ser jag att glosorna står på tavlan,och jag har inte skrivit ner någon..
K-A-T-A-S-T-R-O-F
sen på idrotten hände det igen..
det var orientering.
och det var jag,Rebecka,Sofie,Clara och Kattis som skulle hitta sakerna.
så hittade vi allt rätt snabbt,
förutom en sak.
såhär stog det på lappen:

Hur många timmar kan en bil få parkera här på en vardagsnatt?
Vit text utan parentes.

och precis där ringen var,där fanns ingen himla skylt,
och jag , eller jag tror alla, fick damp.
det var så fruktansvärt jobbigt!
så ringde vi john , och sa att den skulle vara där,men det var den ju inte!
och efter 20 min , det kanske var typ 10,men det var så jobbigt.
så fick jag mitt utbrott ..
så jag bara skrek :
JAG HATAR DEN HÄR SKITEN! DET FINNS JU INGET HÄR!
FAN,JAG VILL INTE,NU TAR VI DET HÄR! SÅ SKITER VI OM DET ÄR FEL! JAG PALLAR INTE!

så typiskt mig eller hur?
men vi hittade det iaf.
och räknade rätt med hjälp av John.
sen så hade vi ju geografiförhöret också,men det var lätt.
såklart hade jag tränat för mycket..
men nu måste jag byta om,cyklar till gympan,
och vet ni?!
idag är det Vampire Diaries,tjooooooohoooo <3
imorgon ska jag till stan och lämna tillbaks ett par leggings,
någon som vill hänga med och fika eller nåt? :)
förresten är jag supersugen på att bli brunett..
puss



Kommentarer
Postat av: nella

jag kanske kan följa med :)

ska köpa present till min kusin ;d

2010-04-22 @ 21:24:29
URL: http://nellaaah.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0