loooooooooooooooov!

Hej lovers.
Jag blev precis livrädd av att en skata flög in i våra enorma fönsterrutor..
Jag fattar inte hur det kan vara så svårt för dom att se att det är en fönsterruta.
Eller vi säger så här..vad fan ska dom göra i huset?
Fåglar ska ju vara ute liksom..
Det låter ju som om någon bombar huset eller nåt!
Med den där farten alltså!
Tänk om jag hade stått där ute,så hade jag fått en fågel i huvvet,det hade inte varit så roligt asså!
Menmen..!
I skolan hade vi matteprov..
Och jag kan ju inte säga att det gick bra, jag fastna på 5 uppgifter och 2 satt jag med i minst en kvart!
Gud, det var riktigt jobbigt!
Meeeen, jag fick 26/29 så jag är sjukt glad faktiskt!
Men jag hade slarvfel såklart..
Dom där små dumma sakerna, det händer mig alltid på matten,och jag blir så irriterad på det!
Men det bästa är att vi har lov!
Hur skönt är inte det egentligen?!
I love it!
Och i skolan fick vi glass,men självklart skulle John glömma den,så när vi väl åt den så var den smält typ.
Så typiskt John!
Idag kommer Linnea,Ludde,Stora Ludde och Lotta till oss, så det blir ju trevlans!
Och ännu mer najs på att man får massa godis i helgen!
Mums!
Nu ska jag spela sims tror jag (y)
Puss




ni fick bild.. ;)


Kommentarer
Postat av: NICOLE

ALLA VET ATT KLARA ÄR SÖTAST BÅDE MED OCH UTAN GLASÖGON<3

2010-04-01 @ 20:25:53
URL: http://nicoleflohr.blogg.se/
Postat av: julia

Snygg snyggare KLARA! pusss

2010-04-01 @ 21:51:06
URL: http://amilo.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0