lördag

okej,nu har jag inte alls varit aktiv jag vet.
men jag har verkligen inte varit sugen på att blogga..
igår var jag o fikade med Elsa,och sen så träffade vi David och Johan.<3
men innan det var det sjukt jobbigt,eller under också..
så här gick det till :
filip,hampus och jamie hade åkt ner till burås för att träffa deras tjejer,
så hade dom följt efter Elsa till stan..
så när vi träffades så var dom med,efter Elsa.
bara för att jävlas..
så gick vi in på Rag Lady i Arkaden, och då vågade dom inte följa med såklart.
liksom det var ju bara massa tjejer därinne ;)
och sen så fikade vi på Espresso house.
Elsa bjöd mig på födelsedagsfika,tack så mycket gumman,det var supergott <3
o helt plötsligt sa hon att min brorsa gick bakom mig.
och jag trodde hon skoja,men det gjorde hon inte..
hoho.
efter så skulle vi träffa David  Johan,utanför Arkaden.
och så såg vi filip o dom igen..och så hade dom nån låda med skit äckliga saker ifrån donken där i,
som bildade en vätska,så försökte dom spruta det på oss,usch
o så såg vi några killar,men vi visste inte om det var dom..?
så vet jag inte hur,men så var David där,och jag blev sjukt chockad över hur söt han var,
det blev nog Elsa med.. ;)
o sen ringde Elin ( eller jag)
för hon var också på stan,och hon skulle lämna en present till mig.
så sa hon att hon var utanför arkaden,så det var ju super!
så fick jag min present,ett hjärta och ett armband,så fint var det!
och hon hade fått tandställning,och det var så fint på dej Elin <3
nu kan jag inte skriva mer,ska se på Millenium,<3
men dagen var super!
idag har jag varit på stan och klippt mig och handlat lite bra att ha saker.
och när jag kom hem såg jag på JNM,grattis Örebro <3
pusshej <3

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0