måndag

tjaaaaaaa

rätt go måndag , ja0.
började praon kl 10,gööööödigt som dom på Hönö säger (a)
men dagen började iallafall att jag vaknade vid åtta typ,och egenligen skulle jag vakna tjugo i 9,
eller jag hade ställt mitt alarm på det.
så jag hade ingen aning om vad jag skulle göra, så jag åt vid tio över 8,låg 30 min före .
satte mig vid datorn.
och vid 9 säger pappa : då åker vi då!
jag: vadå åker?
pappa: till Sahlgrenska,så kan vi passa på att lämna Newbody.
jag: javisst,men jag har inte fixat mig..
pappa : skynda dig då!

så fick jag 10 min ( MAX) på mig..
det var tufft ska jag säga ;)
men jag klarade det,så vid tio över 9 satt jag i bilen (h)
och så åkte vi ner till Sahlgrenska,så lämnade jag Newbody sakerna.
och efter det åkte vi hem.
så gick jag ner och tog bussen ,
och det första vi fick göra,som vi höll på med i 2 tim var att hacka köttbullar,
20 kg köttbullar,gud,jag fick kramp i fingrarna,hoho.
men vid lunch stog vi i kassan,och det blev rusningstrafik.
så alla blev jättestressade,haha.
nu ska jag fixa lite mat,
funderar på att ta cykeln till gympan..
puss



Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0