måndag igen

måndag igen,ah seeeegt..

vi började 9:20, inte lika segt det :D
det var sjukt soft faktiskt.
det kommer vara sjukt soft imon också,för då börjar vi tio i tio med teater .
och på onsdag börjar vi 8,men då har vi ingen skola för vi ska till Lyckebo ,
så veckan blir ju lagom chill.
jag saknar David mest för dom som undrar.
sorry för den dåliga uppdateringen, har inte orkat/hunnit.
men iaf , i fredags var jag på stan med Elsa och lämnade tillbaks ett par leggings.
sen så kom vi på att det var fredag så då gick vi till 4-gott,och då kom det en tjuga blåsandes ,
ödet hade fört oss tillsammans, haha :D
så köpte vi godis,och så åkte vi ner till Liseberg och köpte guldpass.
det gick sjukt snabbt!

så skulle vi ut,och så var det några blatte tjejer (jag säger inte blatte till utlänningar i allmänhet,utan sånna som håller på och ska bitcha sig)
som höll på vid den snurrgrinden som man kan åka på,
så sa Elsa : ursäkta men vi vill gärna förbi här idag.
och dom bah : speela ööööver!
och så gick vi,och så höll dom på o skrek hela tiden,
but we don't give a shit!
så gick vi hem till mig ,
så läste vi i min dagbok , från 2006.
det var sjukt gul,vi gap skratta åt nästan varje mening.
jag bytte kille från vecka till vecka.
hah!
så skulle vi åka och köpa thaimat för mamma o pappa var ju inte hemma,
så satt vi där,och när jag fick maten så gick Elsa,
så bestämde vi att vi skulle träffas imon också,
så skulle jag kolla på hennes match,och sen så skulle vi gå på liseberg.
btw vilka har guldpass iår?
och när jag cykla hem så åkte jordnötssåsen upp , så halva burken låg i påsen typ -.-
och på lördagen så kollade jag på Elsas match.
dom vann med 7-2 över Zenith.
Matte och Henrik var med,jag saknar er,massvis..
det var sjukt soft på Liseberg iaf,nästan inga köer.
gick hem vid 20 typ, trevligt.
igår var jag med på lisberg,fast med Gabriella.
det var trevligt.
inte alls myckett kö då heller.
nu måste jag gå,
puss hej <3



Kommentarer
Postat av: Gabbiii

älskar dej gmn!<3

2010-04-27 @ 20:24:06
URL: http://gabbihagstrom.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0