torsdag

hej aaaaallaaa , (L)

sitter med en uppäten banana split,
sjukt gott!
i tisdags åkte jag till elin efter träningen,
och i bilen hände det en sak som jag höll på att dö av,
jag nästan dog av skratt!
men jag tänker inte säga vad,
för jag lovade elin ;) <3
och träningen gick sjukt bra faktiskt!
körde 360 bakåt som jag är sjukt nöjd över,
och jag ställde faktiskt typ 6 st!
men vi var bara 6 som körde,
och ofta 5 , och ibland även 4!
så det var sjukt jobbigt!
men det gick ju bra!
så på kvällen fikade vi lite,
men elin kunde typ inte äta något..
för hon hade ont i sin lilla tand :(
men så somande vi vid 12 tror jag.
jag har iaf en förmåga att sova myyyyyyyyycket längre än elin,
men hon säger att hon inte har varit vaken så länge,
men jag vet att hon har varit det,hela tiden!
men iaf, igår gick vi massa,och dansade .
haha , men ni får itne veta hur,bara vissa vet, eller det är 3,och det är jag,elin och johannes , haha!
och johannes tyckte att jag var omogen ,så jag blev arg på honom då ;)
och så kollade vi på bring it on : in it to win it (tro jag den hette) , den är hur grym som helst!
älskar den!
och jag älskar cheerleading!
om inte jag skulle gått i gymnastik så skulle jag gått i cheerleading :D
bara så alla vet,hoh!
men vi somnade väl vid 1 iaf.
och idag har vi bara kollat på film, 2 American Pie filmer,
sjukt grymma!
idag gick träningen segt,eller det var fristående,
för jenny o jesper kunde inte komma.
men nu ska jag gå,
duktigt av mig att skriva så mycket!
pusspuss




Kommentarer
Postat av: kimi

sv : oj tack.. :)

vad gör du ? :)



kram

2010-04-09 @ 10:11:11
URL: http://koolakimi.blogg.se/
Postat av: klara

ska precis fixa mig..sj? :)

2010-04-09 @ 11:03:59
Postat av: elinn

HAHA bilen o danserna :D



bästa va de , loveu <3

2010-04-10 @ 14:08:42

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0