torsdag

hej alla,
sorry att jag inte har sagt så mycket här på några dagar.
men igår var det ju min tur att fylla år och bli tonåring,
så då ville jag ju inte riktigt sitta vid datan.
dagen började iallafall med att jag fick ett sms,
och det var ju väldigt sött,
nackdelen var att det var tjugo över 6..
men david,det var fint att du kom ihåg :) <3
men såklart så kunde jag inte somna om..
så jag fick ligga och låtsas sova, men vevm gör inte det för att någon ska bli glad?
jag har aldrig lyckats att sova på min födelsedag.
inte när dom kommer in iallafall.
menmen..
jag öppnade paket för paket.
även fast det inte var så många så var dom super,
jag fick ett par blåa converse,den blusen som jag har visat innan,och en sjal av min käre storebror,
och det bästa med den är att den är blommig, ni vet ju att jag älskar blommor!
sen trodde jag att det var slut,
men så sa pappa att jag hade ett paket kvar,
och så plockade han fram en tändsticksask,och jag var ju inte speciellt vaken.
så jag tänkte ju såklart om det var ett skämt,
men så öppnade jag den,och där låg något litet papper,så vände jag på det.
och så var det en bild på en cykel,självklart blev jag överlycklig!
det var ju en tantcykel,en som jag alltid velat ha!
och i skolan fick jag massa fina presenter,tack tjejor,loveu (L)
och så har jag ju släktkalas på söndag,så det blir ju absolut super!
undrar vad jag får då..
hoppas på nåt fint,eller det är såklart jag kommer få det.
kommer lägga in bilder på det jag fick :)
idag såg vi på herkules i skolan,har ingen aning om varför..
men nu måste jag cykla till gymnastiken,
pusspuss <3

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0