vafan?! snö i april?!

precis som rubriken säger..
snö i april?!
det måste vara ett skämt :o
fast det snöar ju inte nu längre, sån tur är!
det räckte absolut med den snön vi hade i vintras!
jag älskar snö,det vet ni alla..
men efter 3 månader blir man rätt trött på det..
kollar på Titanic,den är så fantastisk vacker.
och så tjejig :D
idag skulle jag egentligen tränat,men eftersom att jag har prov imon + glosor ,
OCH  så är jag helt slut efter träningen igår,gick sjukt bra förresten.. så är jag jättetrött och stannar hemma.
träningen skulle varit utomhus på Heden för er som undrar ;)
nu ska jag fortsätta med filmen,
sen blir det nog mera plugg..
pusshej <3



Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0