7 SAKER NI INTE VISSTE OM MIG?

 

1. jag har en glugg mellan mina framtänder som jag skäms jättemycket över.


2. när jag sover rullar jag med huvudet fram och tillbaka. detta har jag gjort sedan jag var 2 veckor gammal.


3. jag hade mardrömmar om skolsystern i Kenny Starfighter i 5 år.


4. förra året kom jag med i Rahlenfeldts blogg ( krilleboois) för att jag hade skrivit att han såg ut som en plastikopererad barbiedocka.


5. jag är jätte intresserad av andra världskriget.


6. jag går i sömnen ibland. detta hände hemma hos elin då jag gick in på toan medans henne brorsa erik stod och kissade. och det roliga var att jag hade inget minne av det här morgonen efter, tills erik kommer ner och frågar : vem gick in på toan inatt när jag kissa?

snacka om att jag blev generad..


7. jag är riktigt lång för min ålder, hela 1.66. ;o

 


 



Kommentarer
Postat av: Anonym

nejnej de är du inte ...

2010-08-07 @ 20:15:18
Postat av: svar på tal

va?

2010-08-08 @ 11:26:06
URL: http://klaramariamoberg.blogg.se/
Postat av: Julia

haha skolsystern i kenny är ju läskig på riktigt ;)

2010-08-11 @ 22:51:21
URL: http://amilo.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0