80'S












Sov över hos Emilia igår, eller sov och sov .. Vi var vakna till kl halv 7 idag , haha.Vi träffades igår vid lite över 7 på prinsgatan. När jag såg Mitt Hallon blev jag helt varm i kroppen , hon är så fruktansvärt underbar!
Vi gick uppåt och uppåt hela tiden , och pågrund av vårat sommarupphåll i gymnastiken blev vi jätte andfådda , haha! När vi var nära Emilias hus såg vi en godisaffär och så gick vi in och köpte, det var galet gott!
När vi kom innanför dörren övervälldes man av matlukt , mums! Jag var verkligen göööööörhungrig!
Vi fick fiskburgare,kokt potatis , stekt sparris och citronsås. Efter maten gjorde jag kladdkaka medans Emilia diskade. När kladdkakan var klar gick vi upp och satte oss framför tvn med kladdkaka och grädde. Vi kollade på The holiday som är en grym film! Efter det kommer jag inte ihåg vad vi gjorde, men jag tror vi gjorde oss lite 80-tals aktiga. Hallon sminkade mig och det blev hur grymt som helst!
Vi höll på hela natten lång , jag kan inte komma på några galna saker som vi INTE gjorde.
Åh , vad man kan vara glad ibland!
Puss


Kommentarer
Postat av: lite överdrivet :o

fail

2010-08-06 @ 17:33:12
Postat av: svar på tal

det är ju 80tal - DET ÄR ÖVERDRIVET!

2010-08-06 @ 19:09:20

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0