FÅNGARNA PÅ FORTET

haallååååjaaaaa!
idag har jag varit i skolan , fått äckligt bajsvatten på mig, hämtat mitt ID-kort och varit med Gabriella,skrattat och ätit. ytterst trevlgit! förutom det med bajsvattnet då.. alexander askengren skulle vara en sån balle att han fyllde en spruta med vatten från en pöl som var helt smutsig av typ gödsel? så jag fick total damp på honom. inte för att jag gjorde något, men jag blev fruktansvärt irriterad. det var ju så onödigt liksom. men tack och lov fick jag låna en tröja av Sara i 7b. så tack Sara! you made my day. sen efter skolan drog jag ner till stan och hämtade mitt ID-kort. efter det tog jag spårvagnen upp till Wavve. på spårvagnen småflörtade en urgullig bebis med mig , haha! nu ska jag se på tv.
puss

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0