FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT

förlåt för dålig uppdatering! har inte suttit vid datorn tillräckligt länge för att kunna uppdatera. förlåt för det.. men nu är jag tillbaks igen iallafall. det har hänt massa i veckan , både bra och dåliga saker..men det är som det är och allt är fixat nu. idag har jag gått i skolan i en vecka. och först idag fick vi låsen till våra skåp,jättekul verkligen. i tisdags hade vi första träningen i gymnastiken. måste säga att det gick riktigt bra! körde handvolt 360 , frivoltsöppning handvolt frivolt,rondat flickis sträckt på tumbling och bara sträckt volt på trampett. men då var jag så himla trött och inte orkade göra nåt haha. snart ska jag träna så jag måste äta ganska precis nu haha.
idag hade jag på mig en randig tröja från monki. vitt linne från JC,jeansleggings från H&M och Converse.
puss

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0