MITT HUVUD GÖR ONT

vattenbrist : ja. mitt huvud värker och egentligen orkar jag inte skriva det här inlägget. men jag sa att jag skulle bli bättre på att blogga så jag är så illa tvungen. idag tränade jag gymnastik i Billdal från 10-14. eller egentligen skulle vi det. men Jenny hade skrivit fel på pappret. så jag och Pernilla inklusive våra pappor stog vid fel hall jättelänge och åkte runt och ringde till massa men ingen svarade.. till slut efter massa detektivarbete hittade vi den riktiga hallen. och det var efter cirka en timma så vi hade missat lite. men det tog vi igen. det var jättemycket att man skulle sitta och rulla runt på knäna i friståendet så jag har två stora blåmärken på knäna och dom ömmar hur mycket som helst, menmen.. den som är med i leken får leken tåla. nu måste jag faktiskt sova för jag är så extremt trött. träning imon också. 16-19, segt.
puss

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0