NAMNSDAG

hej :)<3

idag var jag med Gabriella och Nella igen.
dagen började med att jag låg uppe och smsade till typ halv 3 , och då ringde David och ville snacka.
efter det somnade jag , väckarklockan ringde 9 men jag var för trött i kroppen för att gå upp,ställde klockan på 9.30.  min storebror kommer in i rummet och säger att jag ska gå upp.
hade ingen aning om vad klockan var, men det visade sig att hon var 11..
jag rusade upp och duschade,åt sedan frukost och någon timme senare kom Gabriella.
vi gick till torget där Nella och Alex J kom.
efter det gick vi in på biblioteket , låg i gosi soffan och snacka tjejsnack.
tjejer, ni vet precis ;)
efter det lånade vi några böcker och gick ner till Nella.
satt där i nån timme, åt och tjejsnackade mer.
efter det gick vi till 4-gott , där träffade vi Danne och Alex J.
sen gick vi till nåt ställe på Victoriagatan och satt där och så.
försökte köra rondat salto fast det gick inte så bra..
Nella sover hos Gabbi , jag sover ensam.
puss

Kommentarer
Postat av: muppen gabbi :D

naaaw, men gmn :(<3

2010-08-12 @ 23:22:58

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0