SVAR PÅ FRÅGORNA FRÅN FRÅGESTUNDEN

Anonym skrev:

Är du tillsammans med någon? nej,just nu är jag inte det.

Vilken klass går du i? jag går i 7a :)

Gabriella skrev :

vilken är den bästa boken du har läst ? ingen aning faktiskt!

rebecka skrev:

när tror du att du kmr bli av med oskulden? det vet jag inte..det händer när det händer.. ;)

hur länge har du gått i gymnastik? jag har gått i gymnastik i cirka 6 år!

vem är du kär i just nu? nej det är jag inte.

vem är din bästa kille? mina killkompisar ;)

Anonym skrev:

gillar du din skola? den är väl okej.

har du mens? inte just nu.

vem är det sötaste killen du sett? ojdå , det måste nog vara någon i nån film eller på stan ;)

gillar du dig själv? jag tycker att jag själv är helt ok.

tycker du att du är söt? jag tycker inte att jag är ful,men jag vet inte om jag är söt.

Anonym skrev :

Vad får du i månadapeng? jag får 300 :)

Hur länge har du gått i gymnastik? i 6 år ;)

Gillar du skolan du går i? Guldhedsskolan.

Brukar du köpa dyra kläder? nej inte direkt.

Vad är det dyraste du fått/köpt? det vet jag inte riktigt, runt 1,5 eller 2000 kronor :)

Nicole skrev:

vilka är dina allra bästavänner? mina allra bästa vänner är  Elin,Nella,Gabriella,Elsa och du.

hur många har du varit tsm? ojdå , ingen aning. säkert 30 st, om man räknar med dom på dagis då ;)

vad gillar du mest med gymnastiken? känslan .

tycker du min blogg är bra? ja men det är klart!


hoppas att svaren är okej! nu drar jag ut och träffar Nella och Ella. var nere på stan innan och hittade en del. PUSS

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0