TRÄNINGSSTART

yes idag är det träningsstart,
eller träningsstart..vi ska ha fys och möte i Slottskogen. men jag ser det som en träningsstart, för jag får ju träffa alla igen :D åh, saknar alla så galet mycket. det är helt stört. träningen börjar 17:30 tror jag, och håller på till 19 tror jag att det stog. så det är ju några timmar innan det. fast jag vet inte vad jag ska göra då,haha. skulle kanske vara med adam. men vi får se hur det blir med det!

jag har tänkt på en sak (IGEN)
det är att varför anses killar som bögar när dom bloggar? är inte det riktigt konstigt. jag menar. jag har min blogg för att det är så galet kul att gå tillbaks om ett år och se vad man gjorde liksom. det kan la killar också få göra? annars kommer dom väl inte ihåg vad dom gjorde för 1-2 årsen , eller? det skulle ALDRIG jag göra. jag kommer knappt ihåg vad jag gjorde förra veckan liksom. så killar. börja blogga, det är skitkul. och ignorera alla som tycker det är bögigt, för det är det inte!

imorgon börjar skolan , både roligt och tråkigt.
tråkigt med massa lektioner,läxor mm. men sjukt kul med alla kompisar och så. har saknat alla massvis. plus att när skolan börjar, då börjar alla träningar igen. och det är GRYMT. för jag är jätte otränad och saknar känslan av att flyga i luften när man kör grejer i gymnastiken. åh åh åh!
nu ska jag fixa mig och så.
puss

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0