UPDATE

hej :)<3

förlåt förlåt för dålig uppdatering!
har inte orkat uppdatera för jag har inte varit hemma.
eller det har jag..jag har bara glömt bort bloggen..men jag ska bli mycket mycket mer uppdaterad, i promise!
även fast mitt liv inte är så intressant , hehe.
dom dagarna jag inte har uppdaterat har jag varit med Nella och Gabriella.
vi har haft det absolut bäst.
i måndags sov Nella över hos mig och igår sov jag över hos Nella tillsammans med Gabriella.
det var galet kul.
vi var fjortisar mitt i natten , och hade ingen aning om hur mycket klockan var.
kanske kommer bilder,haha.
vi ser säkert helt störda ut , men det bjuder vi på , kanske. ;)
nu har jag nyss kommit hem från Johannebar.
vi åt namnsdagsmiddag där, för jag har faktiskt namnsdag imon!
det visste ni inte,right? ;)
och imorgon firar även min farfar och farmor 49 år som gifta!
jösses.
nu ska jag se på tv, uppdaterar snart.

puss






Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0