BFF

det luktar bränt i hela Gabriellas lägenhet..orsak?
- brända popcorn. HAHA, det är rök i hela lägenheten , helt sjukt. skulle inte förvåna mig om brandkåren kommer snart! eller att grannarna tror att det är nån rökbomb som kastats in. haha! allt detta hände när vi skulle spela in en film på när jag halsade saft och vin , fruktansvärt äckligt. inte för att vi ska spea tuffa eller nåt, utan för att vi ska orka vara uppe hela natten. folk får GÄRNA underhålla oss. kanske ska skriva om mina päron sen. men jag menar, hur intressanta är dom?
haha.
puss

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0