BLACK AND WHITE



kom hem från skolan för ungefär en timma sen. idag har jag lyckats skada mina händer något otroligt. trodde att jag skulle dö , bokstavligt talat (nya ord som jag säger HELA tiden) skadade tummen , fick rivsår i alla mina fingrar, jack i vänster pekfinger och ett stort skrapsår på höger handled. hur lyckas jag? ni tänker säkert att jag har ramlat eller något men nej.. så är inte fallet. jag hade träslöjd idag. skulle slutföra min tidningshylla genom att sätta två plexiglasskivor i spår som satt i träskivan. det var lättare sagt en gjort. jag var tvungen att slipa och slipa hur länge som helst på slipmaskinen! det blev inte bättre av att jag rev mig på plexiglaset och att det flög iväg HELA tiden. jag svor som en gammal sjöman och var millimetern på att sluta. tålamodet hade nått sin gräns. men så blev jag så arg, att jag tryckte ner plexiglasskiten , och det gick! jag blev så överlycklig att jag nästan började gråta. kul att man kan bli så glad för en sådan liten grej, haha. snart kommer jag skriva om min första kärlek , innan det ska jag plugga lite SO och NO. har prov nästa vecka. inte najs. bilden är från idag förresten.
puss


Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0