DAG 1

den 14 april 1997 föddes det en flicka vars namn bestämdes till Klara Maria Moberg. den flickan är jag. en galen tonårs tjej som är bra på det mesta. jag ser ut som dom flesta , fast ändå inte. gillar att klä mig och vara lite annorlunda än vanliga tjejer i min ålder är. men va fasen , be yourself , everyone is already taken. ;) jag klassas som träningsnarkoman med mina tolv träningstimmar i veckan. nio timmar gymnastik , tre timmar landhockey. jag är elitgymnast på JSM och USM nivå. går i GF Energos USM/JSM trupp. landhockey spelar jag också , vilken är en av dom minsta sporterna i sverige, men en av dom största i världen. mina vänner och familj ligger närmst om hjärtat. jag har hittat min andra hjärthalva, Elin Sennerstam , och jag är så otroligt glad för det. jag prioriterar olika saker före andra. därför är inte mitt lovelife det bästa, men jag hoppas på det bästa så det kan bubbla i kroppen igen. för tillfället är jag skadad och det är sjukt jobbigt. tur att man har en anledning för sina agrresionsutbrott i bloggen , får skylla på träningsuppehållet. haha.
lite info om en helt vanlig men knäpp chey. info om mig.

puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var är du skadad och hur gick det till?

stackare :(

2010-12-08 @ 19:28:58
Postat av: Julia

Åh du är så fin! Kameran köpte jag i somras :)

2010-12-09 @ 17:00:58
URL: http://amilo.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0