DAG 2

egentligen kommer jag inte riktigt ihåg vem min första kärlek var, men jag tror att det var Robert Johansson ( Elsas kusin) denna text om honom skrev jag i september. orkar inte skriva något nytt så här här ni den:

jag var dödskär . ursinnigt förälskad. jag kommer ihåg det, hur det pirrade i mig , hur varenda cell brann inom mig. och allt detta hände när jag var 9 år. jag hade chattat med honom ett bra tag. han var ju trots allt min bästakompis kusin . jag hade fått henne att snacka om mig. jag visste redan då hur man gjorde. jag skulle i alla fall sova över hos henne. hon och hennes familj skulle på släktkalas , och jag fick följa med. jag var överlycklig. jag valde noga ut vilka kläder jag skulle ha. jag tog mitt allra finaste linne. det var ett rosa och svart randigt från H&M kommer jag ihåg. jag speglade mig på alla håll och kanter. när vi kom fram var spänningen spänd. jag var så nervös och jag kände att mitt hjärta höll på att hoppa ur bröstkorgen. jag trodde om man kom tillräckligt nära kunde man se det slå. genom min hud och genom mina kläder. det kunde man givetvis inte. jag svettades kom jag ihåg. och jag bad om att få låna toaletten för att fräscha upp mig. tänk , allt detta för en 10årig kille! efter maten gick vi ut. vi spelade fotboll kommer jag ihåg. just då gick jag i fotboll, så jag gjorde inte bort mig helt och hållet. efter det gick vi runt i deras kvarter, vi slängde oss i häckar och var allmänt galna. precis som barn är. jag kom ihåg att varje gång jag fick tillfälle så kollade jag på honom. det roliga tog slut snabbt och jag åkte hem med gräsfläckar på knäna,pirrande känsla i kroppen och ett stort leende på läpparna.

Kommentarer
Postat av: ella wi

haha vad gulligt! å grymt fint skrivet! :)

2010-12-10 @ 11:02:24
URL: http://ellwis.blogg.se/
Postat av: Allt om sex och lite mer!

Såg att du hade kommenterat sweetandhard.blogg.se 's inlägg.



Hon har snott mina inlägg rakt av, så det är inte hon som har skrivit detta. Jag har anmält henne - därför har hon haft sin blogg avstängd en viss tid.



Ville bara meddela att det är JAG som har skrivit detta inlägg och inte någon bedragare.

2010-12-10 @ 19:27:49
URL: http://leahstankar.blogg.se/
Postat av: läser vanligtvis inte din blogg :P

OMFG robert johansson???? :S fint skrivet men WTF?

2010-12-11 @ 10:55:51

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0