DAN FÖRE DOPPAREDAN

idag har jag en sån där fuldag. ni vet en som dag då INGET stämmer på ens kropp. idag har jag en sån dag, precis en sån. jag hittar inget snyggt att ha på mig, mitt hår är fett och är lika elektriskt som om man gnuggat det mot en ballong, mina naglar är ofixade och hela jag känns som en skumbanan som passerat sitt bäst före datum, mina ögon har ingen glöd i sig och ja.... finns nog inte mer fel än så. men , det ska väl vara såhär, antar jag. dagen innan julafton.

ikväll är det kalas för min äldsta kusin som nu längre inte är tonåring! 20 år fyllda. GRATTIS!

idag ska jag göra massa grejer... jag ska :

lämna min julklapp till Gabriella
köpa julgran
duscha och fixa mig
göra köttbullar
måla naglarna röda
städa mitt rum
välja kläder
gå på kalas

tror ni att jag hinner...?
låt oss se.. kan ju säga att jag inte gjort något än...hähä...

puss

Kommentarer
Postat av: nella

sv; tack <3

låter som ni som kommenterar inte tror jag kommer klara de :$

2010-12-23 @ 12:45:51
URL: http://nellaakjallman.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0