DANx22 FÖRE DOPPAREDAN.

hej!
första december idag. helt galet vad snabbt det går! 23 dagar kvar till jul, 21 dagar till julavslutningen och 31 dagar kvar till nytt år, STÖRT!
det blev ingen mer uppdatering igår pga. hektiskt schema. träningen var KATASTROF. Lizz skadade sig och ingen körde bra.. började fundera på ifall JSM var borta och tankarna bara snurrade i huvudet. men iallafall , på fredag bär det av. mina brudar spelade as bra på matchen och resultatet blev 0-0. GRYMT BRA JOBBAT! synd bara att det inte blir några mål.. känner att jag måste komma tillbaks snart! orkar inte vara skadad mer :( idag skrev jag min önskelista iallafall. den kan ni få se någon dag, orkar inte skriva det i inlägget nu. imon har jag tre lektioner. en lektion 08:45 , en 12:20 och den sista 13:50, helt sjukt, funderar på att skolka från franskan som är den första lektionen så att jag börjar 12:20. värt det?
vet att jag inte föregår med något gott exempel men seriöst vad skönt det hade varit att börja 12:20!
puss

Kommentarer
Postat av: Daniel

hehe lite gangster får man va ;)

2010-12-02 @ 07:56:51
Postat av: Gabriella

svar: haha(a)<3

men då kan vi vara tjockisar tsm :D<3

2010-12-02 @ 19:08:23
URL: http://gabriellahagstrom.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: haha nja :D

visste inte ens att de va piksittande xd

försökte ba bära upp mig sådär <3

2010-12-02 @ 22:00:52
URL: http://nicolephilippa.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0