FJÄRDE ADVENT

om 2 dagar är det 1 år sedan jag åkte till Indien , 3 dagar kvar tills skolan slutar, 5 dagar till julafton och 13 till ett nytt år. wow. vad hände med tiden? 2010 har varit ett lärorikt år för mig. jag har hittat mig själv och vet vem jag är och vad jag vill.  jag har fått extremt många och grymma minnen , även dåliga som jag lärt mig av. jag har gjort många misstag, samtidigt har jag lärt mig av det. jag har utvecklats som person och fått så grymt mycket bättre självförtroende, vilket är extremt viktigt ifall man ska vara glad och leva sitt liv.


... appråpå ingenting så har jag tränat idag. jag kunde göra massa grejer som jag verkligen inte trodde att jag kunde köra. jag är sjukt stolt över mig och mitt lag som tränade för sista gången någonsin idag. jag älskar er massa brudar. nu när jag har kommit hem har jag duschat och ätit, och alldeles strax ska jag se på parlamentet på tv4.
igår var jag hos Emilia, vi hade det så kul och mysigt, älskar dig tonvis och det vet du.

lite om mina tankar, godkväll.

puss

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0