FRÄSCH



lagom snygga bilder på en nyduschad och ofixad klara. ha-ha.
har varit hemma i en och en halv timma nu typ. var tvungen att gå från Gabriella vid 13 typ för dom skulle ha gäster. har precis duschat som ni antagligen ser, smörjt in mig och alldeles strax ska jag fixa håret. efter det blir det att välja kläder till revyn som är ikväll på min brorsas skola, Rudebecks. antingen blir det något finare som en tunika eller något helt normalt som jeans och ett linne. kan lägga in bilder sen. nu ska jag göra makaroner och falukorv. ses sen.
puss <3

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0