God jul!

åhåhåhåhhåhå, idag är dagen då man får det man längtat efter nästan hela året, när man är lika glad som ett litet barn och man bara njuter av dagen. julafton är precis så för mig. jag vakna klockan 9 och kunde inte somna om, det fanns inte ens i mitt huvud.. jag har öppnat mina julklappar från mina kompisar, och ÅH  vad fina dom är <3 är jätteglad. nu väntar julklappsöppning för hela familjen , senare blir det att fira på skårsgatan och efter det blir det hos kusinerna. ÅH, GOD JUL ALLIHOPA!
puss



Kommentarer
Postat av: Gabriella

GOD JUL!<3

2010-12-24 @ 11:52:23
URL: http://gabriellahagstrom.blogg.se/
Postat av: Daniel

God Jul! :D<3

2010-12-24 @ 17:41:42

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0