I <3 ABERGO

hemma från en grym helg i Helsingborg,verkligen GRYM!
jag kan knappt prata för att jag är så mållös. mina brudar var galet bra och kämpade även fast tårarna,svetten och blodet trängde fram. det blev en 13e plats i fråstående och 14e i tumbling! idag på finalen skrev brommagymnasterna historia. jag får gåshud nu när jag skriver det, men... NICLAS BUTÉN KÖRDE TRIPPELSALTO OCH SKRIVER HISTORIA!  HELT JÄVLA SINNESSJUKT. förlåt att jag svär. men det går inte att beskriva hur galet det var. hela hallen skakade av skrik och applåder, det var obeskrivligt. alla satt där helt chockade , och inte tänkte på att man stirrade med öppen mun. det gjorde inget , alla gjorde det. mamma har julbakat och det är 19 dagar kvar till jul, wow.
nu ska jag spela lite mallworld för jag har saknat det , sedan blir det paradise hotel.
jag ryser i hela kroppen, IGEN. inget kan slå mitt liv just nu, jag är överlycklig.
puss

Kommentarer
Postat av: nicole

najs!



sv: tack <3

2010-12-05 @ 18:25:59
URL: http://nicolephilippa.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0