Resumé 2009

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja. Verkligen massor!

Har du några nyårslöften?

Nej.. inte några speciella.. men att äta mindre godis och ta vara på varje dag är ju alltid något!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej, sådan tur är.

Vilka länder besökte du?

Grekland & Indien. Få resor men fantastiska upplevelser!
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Den 5e januari då min mormor dog.

Vad var din största framgång 2010?

Mig själv!

Största misstaget?

Oj , det finns många grejer, små bråk och konstiga grejer, men som sagt. Allt är upplevelserika händelser!

Bästa köpet?

Ingen aning faktiskt, har köpt så himla mycket!

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder och godis , hemskt men sant.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Absolut. Finns massor!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Love the way you lie, Waka Waka och Från och med du.

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Det vet jag inte. Kommer inte ihåg hur jag kände mig förra året, men jag är väl gladare. Hoppas jag iallafall.

Vad önskar du att du gjort mer?

Varit mycket positivare och se möjligheter i svårigheter istället för tvärtom.

Favoritprogram på TV

Vampire Diaries!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Det kommer jag faktiskt inte ihåg...Mitt minne räcker inte så långt haha!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Helt blandad! Jag har på mig det som jag känner för, kan vara allt från hippie till indie och helt vanliga vita blusar!

Den bästa nya personen du träffade?

Det kan jag faktiskt inte svara på.. Har träffat så himla många!




där har ni mina svar på frågorna. GOTT NYTT 2011 ifall jag inte uppdaterar imon!
puss alla ♥

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Önskar dig ett Gott Nytt År! :D

2010-12-31 @ 12:28:54
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Sannie

Gott nytt år! ha en awesome nyårsafton! :)

2010-12-31 @ 15:07:11
URL: http://sannie.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0