ROCKY ROAD

mitt absoluta favorit julgodis! det är så fruktansvärt gott att jag håller på att dö. trycker i mig minst 3 bitar varje dag (jag har gjort mycket mindre bitar än dom på bilden)
ett grymt bra tips enligt mig som jag bara måste dela med mig!
här är receptet :

300 g mjölkchoklad
1,5 dl hackade jordnötter
0,5 dl hackade pistagenötter
1 påse dumlekolor
1 näve mini marshmallows

gör såhär : du smälter chokladen i ett vattenbad. medans chokladen smälter kan du hacka nötterna, inte för stora bitar och inte för små. när chokladen smält häller du i allting i en form , cirka 3 cm tjock. ställ sedan in i kylen och vips så har du världens goaste godis!

Kommentarer
Postat av: nella

vi gjorde också dom! så sjukt goda är de <3

2010-12-23 @ 18:47:25
URL: http://nellaakjallman.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0