STOREBROR

ingen uppdatering på tre dagar , INTE TILLÅTET!
nej men det är riktigt dåligt av mig , shame on me säger jag bara.. idag har jag iallafall varit på stan och klippt mig. innan kändes det om att jag gick runt med en höstack i håret som aldrig gick att reda ur, men nu är den borta och det känns som om att jag går runt i prinsesshår! vilket det inte är för då hade det fått ta växtpiller eller nåt (HAHA) nej men ni fattar. känslan är grymt skön. efter klippningen gick jag och mamma i affärer. jag köpte en görsnygg t-shirt till min kära storebror i julklapp för hela 180 riksdaler, GRYMT mycket för mig som brukar lägga mig runt 100 kronor för ett enkelt men fint paket. men i år gick jag på stort! just för att min brorsa är den bästa brorsan i världen. lite whiny ja, men så är det. det finns ingen bättre brorsa. därför langar jag två bilder på honom. (skulle inte tro att han läser min blogg så.. ;) )





Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0