JULLOV

jag har redan sovit 2 timmar *gäsp*. när jag kom hem från stan la jag mig i min säng och slocknade direkt. sov 2 timmar som sagt och inatt kommer jag få betala för det. men WHO CARES?! JAG HAR JUUUUULLOOOOOOOOOOOOOOOV! åh , jag är lycklig. bra mycket lyckligare än jag var innan jag somnade. då var allt skit för att min släkt inte kommer byta julklappar, vi kommer inte ens fira hela släkten. men sen slog det mig att göra det bästa av situationen. som kommer att vara mitt mål nästa år. att alltid se något positivt i något negativt. för vi kommer fira julen såklart, jag kommer få paket,vi kommer äta god mat , jag kommer ha det supermysigt och jag får paket, som MÅNGA andra inte får.. och jag tycker att det är så sjukt synd..har precis kollat klart på den sjukaste serien jag sett. The lost daughter heter den. helt knäpp men ändå bra på nåt sätt. mamma gav mig en för tidig julklapp idag. en marinblå mjukisdress. åh, love it!
puss

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0