Happy day

nu har jag precis fyllt min mage så den är fylld till max. vi har gäster från Stockholm här så det blev lite finare mat med choklad till efterrätt. idag har jag varit med Elsa som jag sov över hos igår. vi åt pannkakor till kvällsmat och somnade halv 3 efter att vi hade snackat med några extremt konstiga skåningar, en sjukt snäll och gullig kille och en galen men go kille. idag vaknade vi halv 13. senare åt vi frukost och Elsa fick för sig att hon skulle dricka ett rått ägg för att bli biff, hon smakade på det och spottade ut det direkt och svor på att andra grejer skulle göra henne biffkrim haha. och ja, jag håller med henne! klockan 15 var vi på Kungsmässan dit vi hade gått i det kalla och kyliga vintervädret, vilket bara var mysigt! där träffade vi Julia och Carro. vi gick runt en stund och vid halv 17 gick vi till en hall bredvid och kollade på en innebandy träning med Kungsbackas p97. det var skitkul , egentligen skulle Elsas kille träna men han kom inte så det var ju sjukt tråkigt, hade velat se dom tillsammans! i mitten av träningen gick vi till Ica och köpte dricka, Elsa och Julia köpte nån ny flashig fanta medans jag och Carro köpte 1,5 liter Pucko , HAHA. det var görgott. Elsa och Julia skojade om  att dom inte kände oss när vi satt på läktarn för jag och Caroo var helt störda haha. vi jämförde våra drickor och det resulterade i att Pucko vann! vi drog oss tillbaka till Kungsmässan och gick in på Gina Tricot. där hittade jag och Elsa ett par urgulliga spetstrosor som stal oss 30 kronor från plånboken, vilket var HELT okej. tåget som jag skulle ta blev inställd, det blev det efter. omständigheterna såg inte bra ut och det verkade som att jag skulle komma hem MYCKET senare än planerat, sån tur var kom ett öresundståg från Malmö som jag fick åka in till Göteborgs Central med, GRATIS.  hemresan gick toppen och snart så ska jag duscha och göra massa mysiga grejer, värt! förresten så hittade jag en tröja på H&M igår som jag kan lägga upp bild på senare eller imon.
puss

Kommentarer
Postat av: Julia

Du kunde tagit bussen hit:) puss

2010-12-29 @ 09:51:24
URL: http://amilo.blogg.se/
Postat av: felicia

svar: tack så mkt!:)

2010-12-29 @ 12:28:11
URL: http://vantida.blogg.se/
Postat av: Ella

svar: haha ja, hon bah:om du kommer använda den så får du den :D

2010-12-29 @ 15:37:43
URL: http://gabriellahagstrom.blogg.se/
Postat av: martin

halv 13????

2010-12-31 @ 14:37:24

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0