VAD ÄR KÄRLEK?

ja... vad är kärlek? jag kan ju iallafall berätta vad kärlek är för mig.jag har valt att skriva om lycklig kärlek så som jag ser den. blir så deprimerad om jag skriver om olycklig haha.
för mig är kärlek en underbar känsla. det pirrar i hela kroppen när man ser person man är kär i och man blir knäsvag. när han säger dom där alldeles speciella orden samtidigt som han kollar in i dina ögon och du tror att du ska drunkna i dom. när du sitter på lektionen och inte kan koncentrera dig det minsta för det enda som snurrar runt i ditt huvud likt en tvättmaskin är han.  när man är ledsen och man vet att det ALLTID finns någon man kan komma till , någon att krama om eller bara vara med. hans läppar är som en drog och man vill bara ha mer och mer och tillslut kan man inte få nog.
det är kärlek för mig.

självklart kan det vara hon och allt. men eftersom att jag blir kär i killar så skrev jag han.
nu ska jag fortsätta plugga inför SO provet imorgon.
puss

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0