det finaste i mitt liv, min bästavän

elin. <3

åh gumman , du är så himla oslagbar!
jag har det alltid bäst med dig.
du är det bäst i mitt liv.
jag är så himla lycklig med dig.
vi har så himla underbara minnen ,
gud jag skrattar så fort jag tänker på dom!
när vi hoppade studsmatta i somras,
och du lovade att vi skulle åka ut med båten .
och i början när jag var jätte dålig på studsmattan och körde med världens böjdaste ben och du peppade mig så jag fick världens kämparglöd. jag klarade det. men det skulle jag aldrig ha gjort utan dig.
jag klarar ingenting utan dig. ingenting.
eller på påsklovet när du var hemma hos mig, jag har alltid så kul med dig.
du kommer alltid att vara min bästa vän .
min allra bästavän .
du är bäst absolut bäst.
det är du som har fått mig att må bra när allt har varit skit.
du har fått upp mig, så jag ahr börjat leva.
så fort jag tänker på dig så ler jag , du är det bästa i mitt liv och jag har ingen aning om vad jag ska göra om du lämnar mig.
jag längtar så till sommaren ,då ska vi ha det bäst!
du är som min blodsyster.
du lyser upp mitt liv.


<3


du är mitt liv gumman,






Kommentarer
Postat av: elinn

naw klara ,<3

ja lämnar dig ALDRIG!

du är mitt allt <3

2010-02-28 @ 20:00:26

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0