efter stan med mamsi <3

hej alla ,
äntligen har jag kommit hem!
hittade en UNDERBAR blus!
får den i födelsedagspresent men jag var bara tvungen att ta kort på den!
gillar färgen skarpt!
lite småsöt eller vad tycker ni? :) <3
ikväll blir det träning.
även fast jag är skit trött, hihi!
ska ju inte vara med på sm , det är synd.
men det kommer bli super på Lingvallen!
överlycklig att Elin ska med,!


nu ska jag fortsätta kolla på New Moon ,och nej , den är inte slut än.
blev avbruten av pappa när det var en halvtimma kvar.

pusshej <3










så ser den ut på mig <3




Kommentarer
Postat av: elinn

så fin <3

btw lingvallen kmr bli bäst <3

2010-02-28 @ 16:10:23
Postat av: Ellaaa

finfin!<3

2010-02-28 @ 16:58:05

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0