men tjjaaaa ,fredag

men hej allihopa, <3
nån försökte dissa mig på bdb precis men det gick inte så bra..

Visa alla svar på denna kommentar (21)
Gummibjorn idag 19:35
kmr alldrig göra det förrän du ger dig
feeewliixbooi idag 19:36
det är fritt land ?
låt mig göra som jag vill ? -.-

AssalZayer idag 19:36
HAHAHHAAH, omg,
@Gummibjorn . HAHAHHA, du kan la inte tvinga honom att svara? XD

Gummibjorn idag 19:37
ja gjorde detb
AssalZayer idag 19:38
HAHAHAAHA, orka
Gummibjorn idag 19:39
aa det sa jag

klaramoberg idag 19:40
men lämna felix ? :s
Gummibjorn idag 19:41
vrf måste alla skydda hnm, låt mig och han prata:)

klaramoberg idag 19:44
för att du bara söker uppmärksamhet ditt flane :S
Gummibjorn idag 19:47
nejj, men fewwwlix gör

klaramoberg idag 19:48
han söker inte, han har lilla gubben , två olika saker :)
Gummibjorn idag 19:51
haha, va smart du är:D ja vet vrf

klaramoberg idag 19:52
för att jag är cool? :)
Gummibjorn idag 19:52
tyst nu fjortis.

klaramoberg idag 19:54
fjortis? :o
vad fick du det ifrån? ;o

Gummibjorn idag 20:02
din mamma sa att du var det så ja fick det från henne....

klaramoberg idag 20:03
aha, så du känner min mamma , va trevligt :)
Gummibjorn idag 20:07
ja, träffa henne på stan en sväng igår:))
klaramoberg idag 20:08
va konstigt, mamma var ju sjuk igår.. :/



klaramoberg idag 20:09
det var nog fel person, va tråkigt :(
AssalZayer idag 20:09
han försökte dissa, men vi ser ju hur det gick :D

klaramoberg idag 20:12
ja, för tråkigt för gummibjörnen .. :(
Anmäl
AssalZayer idag 20:13
ja. :(




stackars gummibjörn tycker jag , eller vad tycker ni?

just nu sitter jag & gör ingenting faktiskt!
nån som kan underhålla mej? :D
pallar inte kolla på let's dance, alldeles för tråkigt,
men ska nog ta lite chips (a)
spelar sten sax påse med viktor på msn , hahaha jag äger honom :D

puss





Kommentarer
Postat av: feeewliixbooi

haha grande. Den där feeewliixbooi alltså. Stort.

2014-12-19 @ 22:54:14

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0