monday

hej , <3
jag hade nästan glömt bort att göra ett inlägg, men eftersom att felix sa att jag skulle kommentera hans blogg så
kom jag på att jag ska lägga upp nåt, tack felix, <3
iaf.
idag så hände det inget speciellt,förutom att vi kollade på film om mobbning och på rasten mellan där så hände
det en jobbigt sak.
såhär gick det till : john sa att det var okej att vi sparka snö på varann (jippi) och så sa phil alla på john , men då skrek typ hampus eller nån : alla på pphhhiiiiill! o då börja alla sparka snö på phil såklart.
o då skrattade jag o rebecka typ skit mycket. 
för han hade snö i ögonen pch det såg sjukt ut på långt håll haha :D
o då sa han alla på klara. 
o då börja jag skrika o springa iväg såklart.
o så sprang jag mot dörren och å kom danne bakifrån och höll fast mmig så börja alla sparka snö på mig.
o så gick danne baklänges mot dörren så öppna john o då ramla vi båda, det var kul (y)
o sen bithslapa jag anton för han var jobbig..
snart ska jag träna , innan det ska jag kommentera felix blogg för han ville det.
puss

 

Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0