thursdaaay

hej ,

känner att jag är sjukt aktiv :D:D

men jag är typ lite nedstämd,för det är nåt som jag måste veta ,men den som ska skriva
vad som har hänt messar aldrig..
men idag pratade jag ut om saker som har hänt i mitt liv med rebecka, det kändes sjukt skönt, <3
tack för att du lyssnar!
och vi är bäst, på elevens val skriver vi om mode & så skriver vi om modet sommaren 2009 , fjortisar.
hahaha sjukt roligt!
& så har jag målat en bild & så har vi skrivit typ " toffsar,tuperat hår,mycket smink,push up"
med mera, haha!
humor har vi (a)
men det är sjukt skoj iaf.
idag är det sista träningen innan tävlingen, TAGGA!
känns sjukt bra,
nu är det bara 3 veckor kvar till vi ska till lingvallen!
det kommer bli bäst!
men det suger att det krockar med Sm i landhockeyn :(
sitter och försöker leta upp huvudstäderna till dom flesta länderna i Asien,segt!
idag i skolan hände det inte så mycket förutom att jag hade franska och så hade vi massage sista lektionen,
& så fick tjejerna sluta tidigare för killarna skulle ha sex & samlevnad, (y)
langar bild från nån gång,redigerad igår, <3
nu ska jag göra mat inför gymnastiken,

pusspårumpan













ögat är inte redigerat för er som undrar, ;o







från indien <3


Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0