Saturday

hej alla, <3
har tagit bort alla inlägg på bloggen nu,orkar liksom inte ha kvar dom.
ny månad , ny Klara, right?
jag ska iaf bli mer aktiv, mycket mer aktiv.
ska försöka göra ett inlägg varje gång jag är inne på datan.
ni får nöja er med den här designen så länge.
min grymma kusin Julia ( 
http://amilo.blogg.se/ )
ska fixa min design , men jag vet inte riktigt hur jag vill ha den.
idag har jag iaf varit med Gabriella, och vi har haft det bääääääääst!
lägger upp klippen.
sorry för kvalitén, mobilkamera i mitt hjääärta.
Gabriella gick precis :(
så nu knarkar jag Mörkvitts låtar,grrryyyyymmmma!
ikväll ska jag nog inte göra så mycket.
fast såklart ska jag ju kolla på Melodifestivalen.

puss









Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0