wednesday, yäää fucking rock n' roll :D

jaaaaaaag ääääääääääär aaaaaaaktiv :D
är sjukt stolt faktiskt :o
och jag tyckte felix var söt igår för han sa förlåt, fast utan anledning typ.
jag vet att jag nämner felix mycket i bloggen , men det är för att han är så kool (y)<3
men idag så var det skolan , o vi börja med musik och det gick väl bra.. sen var det läsförståelse och det suger min rumpa , men den var lätt så det var inte lika sugigt som det brukar vara..
sen på bamba rasten fällde jag alex och alla som kolla på skrek : åååååååååååååååååååååååååååååååh
hahah fett nöjd, men sen fällde han mig men det var inte lika snyggt , o så mulade han mig.
men det var värt det!
snart ska jag kolla på halv åtta hos mig, grymt program asså :D
om typ 1 min haha :$
puss



Kommentarer
Postat av: julia

Va fin bloggen har blivit!! :D kul att läsa vad du har för dig.. ska du tävla nu i helgen? puss<3

2010-02-24 @ 20:05:17
URL: http://amilo.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0