Gothia cup 2010

JAG ÄLSKAR GOTHIA!!!!!!!!!!!!

fweopagjwopgjiorjioqjweiogejio seriöst jag är så jävla överpepp , vill bara tillbaks till korsvägen och ullevi och prata med allt grymt folk som finns där ute!
jag kom till ullevi vid halv 11 och fick vänta på Nicole i 15 min typ.
efter det så tränade vi och så.. och vi 13:30 fick vi paus till halv 16 för då skulle vi äta mat.
jag , nicole, maja, och lollo gick till netto och köpte godis.
sen gick vi och satte oss på en mur , och efter ett tag kom det brasilanare (stavning?!)
och en av dom taffsade mig på knät, och jag bah : WTF?!
haha , helt galet.
men iaf , sen vid typ 14:50 gick vi till katrinelundsgymnasiet.
lunchen skulle ju börja vid 15:30 så vi tänkte att det var bra att komma lite tidigare ifall det var lång kö.
och så kom vi dit och då var det öppet, så vi gick in.
det var spaghetti och köttfärssås,  jag var vrålhungrig.
men när jag tog första tuggan var det fruktansvärt äckligt!
blev nästan spyfärdig!
men det visade sig vara lunchen , och vi skulle äta middagen som var pommes frites och kyckling,men det hade vi ju ingen aning om.
så jag stannade kvar.
och under tiden vi väntade satt jag och massa andra tjejer och lekte en lek , och då kom det många från Djurgården och var med haha!
efter middagen sminkade vi oss och så.
och lite innan 19 tog vi gruppbilder,bilder kommer imon tror jag :)(L)
sen gick vi ut och mötte lagen.
jag gick in med Finland , det var tjejer, så jag blev värsta besviken först, men sen så var dom as kul och då blev jag värsta pepp!
och så såg jag dom som vi lekte med från Djurgården, dom ville ha mitt nummer,men jag stog i en glasdörr som dom hörde mig inte, haha.<3
det var 53 000 som kollade tror jag , helt galet!
det var rövkul,
jag älskar det!
och på vägen hem var alla galna!
det kom några killar och satte sig bredvid mig på korsvägen och börja prata med mig, och så la en armen om mig, haha <3
söta killar det.
och nu ska jag sova, för imorgon ska jag till Kviberg vid 11 och se på match ,
puss puss <3








Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0