HEMMA FRÅN HÖNÖ

hej :)<3

an hkej sämst uppdatering,
men har faktiskt inte varit hemma på 1 vecka!
åkte ju till elin i torsdags , och sen åkte jag hem i söndags, och sen kom jag på måndagen , haha!
vi hade grymt kul.
vi åkte båt , var ute och badade,spelade skipbo (grymmaste spelet evur!)
och gick nattpromenader.
det var verkligen hur kul som helst.
en av dom bästa veckorna i mitt liv.
vi var ute och gick med samuel och johannes, två fantastiska killar ;)
i måndags när jag kom igesåg vi fyra på film , Inglorious Basterds, ingen av oss fattade någonting tror jag,
haha :D
men det var trevligt iallafall.
och i tisdags fyllde min extra pappa 45 år, grattis till dig Ulf!
så då blev det kalas,och då fick jag vara med, ytterst najs :D
sen var vi ute och gick med Johannes på kvällen , för då hade Samuel åkt iväg :(
nu ska jag ner på stan och köpa nytt smink , för allt mitt är borta..
ni får bilder ifrån dagarna, alla bilder hittar ni på min facebook  : Klara Moberg
puss






Kommentarer

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0