muuuuuuuuums





mummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmssssssssssss *dregglar*

jag hejade på Portugal faktiskt , och jag hoppades hela tiden att Ronaldo skulle ta av sig tröjan..
men man kan ju inget annat än att hålla med om att han är för jävla snygg?!
mums, riktigt enligt mig!



i helgen har jag varit på onsala, därför har jag inte uppdaterat nånting.
men det var awsome iaf.
igår åkte vi ut med kusinernas båt till Ramnö , vi hade redan badat när vi kom fram , trodde folk iaf!
haha , det skvätte så mycket på dit vägen att det var galet!
men det var rätt gött alltså ;
)
och jag måste bara säga det här, att dom som inte varit på onsala..ÅK DIT!
nu , på en gång eller något!
det är så jävla grymt där!
nu ska jag se på en annan del av köping.

love,
Klara


Kommentarer
Postat av: n i c o l e

haru kollat på shakira - waka waka den musikvideo på yt ? gasch jag döööör ! ronaldo flirtar och jag o bella typ dooooog ;o<33333

haha men onsala är mysigt (L)

2010-07-05 @ 09:43:24
URL: http://flohr.blogg.se/
Postat av: Gabbiii :D

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SNYYYYYYYYYGGGGGGGGGGG :D

dreglar

2010-07-05 @ 17:16:00
URL: http://gabbihagstrom.blogg.se/

kommentera här!:

skriv din bloggadress eller liknande istället för ditt namn:
ska jag komma ihåg dig?

din emailadress: (kommer inte att synas)

här behöver du inte skriva någonting alls:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0